Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

wtorek, 13 czerwca 2017

Schauma, Nature Moments



Witam serdecznie

Dziś na pierwsza stronę trafia mój ulubieniec z pośród szamponów i odżywek do włosów, czyli SCHAUMA. Tak moje drogie seria od Schwarzkopf. Kto ich nie kocha?
Jest ich mnóstwo  do każdego rodzaju włosów. Ja natomiast testowałam jeden z nich, jako pierwszy łącznie z odżywką o której opowiem w innym poście.

Dokładnie chodzi o nawą serię Schauma Nature Moments. Cała gama produktów z nowej linii Nature Moments została zainspirowana wszechobecnym trendom "Nature".  Jak wiadomo nie da się testować wszystkiego na raz więc pierwszy z nich jaki wybrałam to:


Szampon do włosów Śródziemnomorska Oliwa z Oliwek i Aloes




  • 100% natury.
  • Do włosów zniszczonych.
  • Delikatny dla skóry głowy.
  • Szampon kontroluje puszenie się włosów.
  • Chroni przed rozdwajaniem się końcówek.
  • Wyjątkowy soczysty zapach.
  • Dobrze tolerowany przez skórę głowy.
  • Szampon kontroluje elektryzowane się włosów.
  • Redukuje ilość zniszczeń włosa.
  • Testowany dermatologicznie.
  • Bez silikonów.
  • Bez sztucznych barwników. 

  • Szampon odbudowujący Schauma nature moments śródziemnomorska oliwa oliwek i aloes został stworzony do włosów zniszczonych, z rozdwajającymi się końcówkami. Intensywnie pielęgnująca formuła produktu pomaga kontrolować puszenie i elektryzowanie się włosów. Redukuje ilość zniszczeń we włosach i chroni przed rozdwajaniem się końcówek w przyszłości. Bez silikonów. Bez sztucznych barwników. Dobrze tolerowany przez skórę głowy. Testowany dermatologicznie. Certyfikat dermocert - delikatny dla skóry.

    Składniki

    Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Glycine, Panthenol, Olea Europaea Fruit Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Disodium Cocoamphodiacetate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Polyquaternium-10, Cocamide MEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol

    Jak tylko zobaczyłam pierwsza reklamę w TV z nową seria szamponów i odżywek już wiedziałam, że muszę biec do drogerii. Wybrałam ten szampon z oliwa z oliwek i aloesem poniewaz od kiedy jestem w ciąży mam problem z włosami, głównie z końcówkami. Oczywiście podcięłam włosy aby pozbyć się ewentualnych rozdwojonych końcówek. Jak sprawdza sie szampon u mnie??
    Super pachnie i przede wszystkim spełnia obiecywane przez producenta zadanie - ładnie nawilża i odżywia zniszczone włosy :) Końcówki są wygładzone, oraz bardzo dobrze rozczesuje się po umyciu włosy. Co mnie dodatkowo zaskoczyło włosy się nie przetłuszczają i nie elektryzują. A miałam z tym czasami problem. Kolejny plus z zaskoczenia. 
    Jak wiadomo i tutaj będę się powtarzać:
     ,,Każda kobieta jest inna i ma swoje indywidualne potrzeby i upodobania"  

    Moja OCENA: 10/10 

    POLECAM, niech każda z Was się przekona jaka jest moc w tym produkcjie :)

    Seria zawiera również szampony jak i odżywki w tych wariantach:

     


    Do testów wybrałam szampon i odżywkę:


     
    Pozdrawiam 

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz