Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

wtorek, 6 lutego 2018

Yoomi butelka samopodgrzewająca - Yoomi bottle



Jakiś czas temu brałam udział w rozdaniu na FB, w którym była do wygrania butelka samopodgrzewająca się od firmy Yoomi. KLIK 

Yoomi to wielokrotnie nagradzana brytyjska marka specjalizująca się w produkcji artykułów dla niemowląt, w tym butelek z rewolucyjną technologią samonagrzewania. Dostarczamy rodzicom niezbędnych produktów, opracowanych w celu ochrony zdrowia dzieci i zapewnieniu im podstawowych składników odżywczych. Niezależnie od sposobu karmienia, szeroki wybór butelek i smoczków pomoże rodzicom zadbać o dobro najmłodszych zarówno w domu jak i w podróży.

 Jedyna butelka stworzona do zapewnienia ochrony i bezpieczeństwa najważniejszych składników  odżywczych zarówno w mleku matki jak i w mleku modyfikowanym.



I o to jest magiczna butelka, która pozwoli przygotować mleko lub jakiś napój do pica czy tez wodę bez pomocy prądu, gazu lub baterii. Wystarczy tylko 60 sekund i zawartość naszej buteleczki jest podgrzana do odpowiedniej temperatury do spożycia przez nasze maleństwo.
Jak to działa?? To bardzo proste, ale najpierw opowiem, co zawierała moja przesyłka.

W zestawie, który otrzymałam znalazłam:

  • Butelkę 140ml
  • Podgrzewacz
  • Kapsuła do mikrofali


Na początku zapoznałam się bardzo dobrze z instrukcja, która możecie znaleźć tu (plik .pdf) KLIK

Butelka jest dość spora jak na 140ml, ale to tylko i wyłącznie, dlatego ze pod nasz smoczek wchodzi podgrzewacz. 
 Dla porównania zamieszczam zdjęcie mojego maleństwa w towarzystwie pustej butelki,
(na zdjęciu 4 miesięczny bobas ok 64cm dł i ok 7kg)
Bardzo przyjemnie się ja trzyma w dłoni po mimo rozmiaru, który przypomina rozmiar kubka niekapka dla dzieci. Jednym z większych szczegółów, który przykuł moja szczególna uwagę oprócz podgrzewacza jest smoczek naszej buteleczki.  Jest nietypowy jak na smoczki tradycyjnych buteleczek spotykanych w sklepach jest duży i kształtem przypomina kobieca brodawkę.

 Zbudowany jest w taki sposób, aby zapobiegać miedzy innymi kolce maluszka a szczególnie pomagać kobieta karmiącym piersią (w tym ja) przejść na butelkę, co bywa często bardzo kłopotliwe. 

Moje dziecko należy do tych, które nie chcą od narodzin smoczka ani nie uznają smoczków z butelek. Jest to dla mnie troszkę kłopotliwe, ponieważ jak mam gdzieś zostawić maleństwo na dłuższą chwile, ponieważ muszę iść np. coś załatwić w miejscu gdzie nie mogę zabrać mojej księżniczki, zawsze w takich sytuacjach odciągam mleko i zostawiam w buteleczce. 

Jednak ona nie chce z niej pic krzyczy i wyciska butelkę jak i smoczek z buzi obojętnie, kto próbuje ja nakarmić nawet, gdy ja to chce zrobić….  Zawsze wtedy sobie myślę, co za mama daje mi taka gumę do buzi bele…. Moja pierwsza córka nie miała takich oporów, co do smoczka czy smoczka z butelki no tak dzieci są różne… 

Gdy podjęłam próbę z butelka od Yoomi byłam bardzo ciekawa jak to będzie… pewnie znów będzie to samo, co zwykle… Jednak moje dzieciątko na początku postępowało przez krótka chwile tak samo jak w przypadku innych butelek, ale po chwili zaczęła pic… OMG … pomyślałam ze się udało i faktycznie moje dziecko chętniej piło, ale z lekkim oporem trzymała smoczek… jednak to guma(silikon)… ale piła… sukces… smoczek od Yoomi jest rewelacyjny. 
  
BUTELKA Z SMOCZKIEM
 
Zapewnia:


  • Łatwiejsze dostawienie dziecka do piersi: dzięki smoczkowi o naturalnym kształcie i niezwykle miękkiej powierzchni dziecko szybciej przyzwyczaja się do butelki
  • Mniej stresu: 6 otworów wentylacyjnych w celu zmniejszenia ryzyka wystąpienia kolki i stresu
  • Naturalność: dzięki zastosowaniu podgrzewacza smoczek oddaje ciepło tak jakby to była pierś mamy
Dba o:
  • Prostota użycia: szeroka szyjka ułatwia czyszczenie i mieszanie
  • Niezawodność: specjalna konstrukcja nasadki zapewnia swobodne podróżowanie bez ryzyka rozlania mleka
  • Elastyczność: możliwość łączenia z podgrzewaczem yoomi dla uzyskania idealnej temperatury mleka

  
PODGRZEWACZ



Jak działa podgrzewacz (opis producenta)??

Podgrzewacz jest prosty w obsłudze i nie powinien przysporzyć rodzicom większych kłopotów w użytkowaniu. Wystarczy nacisnąć pomarańczowy przycisk na obudowie urządzenia, który spowoduje rozpoczęcie procesu podgrzewania płynu znajdującego się wewnątrz.
Pokarm jest łagodnie ogrzewany, gdy przepływa wokół specjalnie zaprojektowanych kanałów na zewnątrz podgrzewacza. Gdy pokarm dociera do smoczka, posiada już naturalną temperaturę mleka matki (32-34oC). Urządzenie zostało starannie zaprojektowany, aby utrzymać ciepło przez godzinę. Po upływie wspomnianego czasu, przed każdym użyciem należy ponownie naładować podgrzewacz.

Czy zawartość podgrzewacza jest bezpieczna dla zdrowia dziecka (opis producenta)?

Żel zastosowany wewnątrz urządzenia jest bezpieczny dla zdrowia. Taką samą substancję stosuje się również w przenośnych ogrzewaczach do ciała.
Żel jest nietoksyczny i składa się w głównej mierze z soli, która ma zdolności tworzenia roztworów przesyconych. Pod wpływem ciepła ulega rozpuszczeniu we własnej wodzie krystalizacyjnej, zmieniając stan skupienia. W celu wystąpienie ewentualnych wycieków, dodaliśmy barwnik oraz benzoesan denatonium – związek chemiczny, który ze względu na swój gorzki smak, zniechęca dzieci do połykania mleka zmieszanego z żelem. 
 

Zapewnia:
  • Bezpieczeństwo: nigdy nie przegrzewa mleka
  • Higienę: zapobiega rozwojowi bakterii
  • Zdrowie: zachowuje najważniejsze składniki odżywcze
Dba o:
  • Komfort: idealna temperatura mleka uspokaja dziecko
  • Szybkość: podgrzanie mleka zajmuje tylko 1 minutę
  • Przenośność: karmienie kiedy chcesz gdzie chcesz
  • Łatwe przejście z karmienia piersią: ciepły i przypominający kształtem pierś matki smoczek ułatwia zmianę sposobu karmienia
  
Mamy dwie metody ładowania podgrzewacza ja wybrałam metodę ładowania w mikrofalówce i postępowałam według załączonej instrukcji.


 Po tym czasie studzimy nasz podgrzewacz w wodzie z zimna wodą przez 20 minut lub przez 70 minut w temperaturze pokojowej. U mnie było to w wodzie przez 20 minut.

 Jak poznać czy podgrzewacz jest naładowany?? Wystarczy potrzasnąć, gdy wydaje dźwięk jak grzechotka jest pełen energii, gdy jest cichy potrzebuje ładowania.

Gdy mamy wszystko gotowe i przygotowane odciągnięte mleko lub przygotowanie mleko modyfikowane lub inny napój i wtedy montujemy podgrzewacz do butelki.


Następnie, gdy butelkę mamy już zakręcona przyciskami bardzo mocno pomarańczowy przycisk na podgrzewaczu przez smoczek.

 Czekamy 30 sekund i po tym czasie stawiamy butelkę do góry dnem na zakrętce buteleczki i czekamy kolejne 30 sekund. 

W tym czasie zawartość butelki spływa po specjalnych kanalikach podgrzewacza, który dzięki ciepłu, które wydziela podgrzewa np. mleko do odpowiedniej temperatury. I Gotowe.



Moja ogólna ocena

Dla mnie, jako matki ten gadżet jest mega cudowny nie dość ze ułatwia życie to naprawdę sprawdza się rewelacyjnie w przeróżnych sytuacjach. Nie potrzebna jest już woda gorąca osobna w termosie wystarczy mieć przy sobie przegotowana wodę lub z butelki mineralna lub też jakiś inny dowolny napój, który chcemy podgrzać. (W tym mleko matki). Więc zimne napoje przepadły, czy to w restauracji czy podczas jakiejkolwiek wycieczki karmienie stało się łatwiejsze i bezproblemowe, bo nie trzeba prosić się o kubek gorącej wody. Według opisu producenta jeden podgrzewacz wystarcza na 300 użyć, całkiem sporo. Ja, jako matka karmiąca piersią uważam butelkę za bardzo opłacalna, pomimo iż jeden podgrzewacz kosztuje ok 75 zł ewentualnie zestaw z kapsułą ok 99zł. Po przejściu na mleko następne buteleczka będzie moim wybawieniem od grzania czajnika z wodą. Uważam ze warto takie cudo mieć w swoim domu choćby tylko na podróże z dzieckiem. Polecam jako matka 

Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. Z tego co piszesz bardzo fajny i "sprytny" jest ten gadżet :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zdziwiona jak może ułatwić życie z maluszkiem :D

      Usuń