Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

czwartek, 22 czerwca 2017

AVON Clearskin, Pore Penetrating, Black Mineral Mask

Witam

Dzisiaj przedstawie mój ulubieniec od kilku lat, bez którego nie mogę się obejść od firmy AVON. Jej zapasy uzupełniam systematycznie, jest jedną ze stałych pozycji w mojej kosmetyczce. Polecam ją przede wszystkim osobom z cerą tłustą, mieszaną, a także skłonną do powstawania zmian trądzikowych, przebarwień. Ma idealną konsystencję- gęstą, a przy tym kremową. Dobrze się nią pracuje, bezproblemowo rozprowadza na twarzy równomierną warstwę. Maseczka pozostawia skórę gładką, jędrną i oczyszczoną. Przy tym nie pobudza wydzielania sebum, a wręcz przeciwnie, ogranicza je. Zasycha na twarzy stosunkowo szybko, jednak nie na tyle, by utrudniało to aplikację. Nie mamy tu do czynienia z efektem twardej skorupy- wyschnięta maseczka pod wpływem wody robi się kremowa, co czyni zmywanie bezproblemowym. Przedłuża i podbija trwałość matowych podkładów, pudrów. Dodatkowo po jej zastosowaniu nie potrzebne jest użycie bazy, ponieważ cera jest wygładzona. Nie mam zastrzeżeń do opakowania. Jest trwałe, a przy tym wykonane z miękkiego materiału, jakby sylikonowego. To umożliwia wykorzystanie produktu do ostatniej kropli- co z kolei czyni ją wydajną. Przy stosowaniu dwa razy w tygodniu starcza mi na 2-3 miesiące. Minusów nie zauważyłam.

Clearskin, Pore Penetrating, Black Mineral Mask (Maseczka głęboko oczyszczająca por)


 Maseczka głęboko oczyszczająca pory zawiera mieszankę glinek mineralnych, które jak magnes przyciągają nadmiar sebum, oczyszczając i odblokowując pory. Zapewnia chłodzący efekt. Pozostawia gładką i oczyszczoną skórę. Odpowiednia dla każdego rodzaju cery. Nie powoduje powstawania zaskórników. Testowana dermatologicznie.


Ktoś z Was stosował ta maseczkę?? Jeśli nie to zapraszam do przetestowania, jest godna polecenia. Stosuję nawet mój mąż i jest mega zadowolony. Większość osób omija firmę kosmetyczna AVON ze względu bo droga, gdzie znaleźć konsultantkę itd. To proste! Można wejść na stronę avon.pl i tam skorzystać z zakładki zamawiam i oni już dopasują odpowiednia osobę do waszego miejsca zamieszkania. Lub wejść do zakładki znajdź konsultantkę i to wszystko.

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz