Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Maybelline Affinitone podkład - witamina E i arganowy olejek

Witam Serdecznie

Dziś mam dla Was produkt którego używam od ponad roku. Jestem z niego mega zadowolona.
W prawie 100% spełnia moje oczekiwania. Na codzień używam tylko podkladu, kredki do oczu, tuszu, korektora oraz pudru ryżowego.

Mój look jest bardzo delikatny i naturalny, więc ten kosmetyk jest idealny dla mojej cery mieszanej.

Maybelline Affinitone z witaminą E oraz ojelkiem arganowym.

To mój kosmetyk wszechczasów 😀

W moim przypadku dobrze wyrównuje koloryt skóry, zakrawa niedoskonałości, nawilża oraz lekko matuje.
Długo utrzymuje się w ciągu dnia na skórze. Co jest jego atutem. Jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry Ale czy na 100% tak jest??

Odcień jakiego używam to nr.17 Rose Beige. Sprawdza się świetnie.

Cena również jest bardzo przystępną można go zdobyć od 9,99 na promocji oraz za ok 12-16zł w różnych punktach dogeryjnych. Raz zdarzyło mi się go spotkać w cenie ponad 20zł. W moim mieście zawsze go kupuję w granicach 9,99zł do 16zł.

Co piszę o nim producent:

Nowa nawilżająca formuła podkładu kryjącego Maybelline Affinitone z olejkiem arganowym sprawia, że podkład nie tylko idealnie dopasowuje się do odcienia skóry, ale także nawilża i widocznie upiększa, przynosząc efekt świeżej, promiennej i wypoczętej cery. Nowatorskie zastosowanie olejku doskonale sprawdza się przy każdym rodzaju skóry, szczególnie suchej, zabezpieczając ją przed odwodnieniem i wysuszeniem.
Wielofunkcyjna formuła podkładu Maybelline doskonale nadaje się do codziennego makijażu, w którym ważna jest nie tylko precyzja, ale także szybkość uzyskania idealnej cery.
Wysokiej rozdzielczości pigmenty HD płynnie wtapiają się w skórę, gwarantując perfekcyjne dopasowanie do odcienia skóry bez efektu maski.
• Wielogodzinne nawilżenie i idealne dopasowanie do skóry
• Olejek arganowy i witamina E dla uczucia świeżości, odżywienia i perfekcyjnie wykończonego makijażu
• Gama zawiera 8 odcieni idealnie dopasowujących się do naturalnego kolorytu skóry
• Skuteczne krycie niedoskonałości i upiększanie cery
• Pielęgnacyjna formuła podkładu z olejkiem arganowym doskonała dla przesuszonej i zmęczonej skóry

Pokochasz za

Przyjemne uczucie nawilżenia skóry, delikatną konsystencję, a także nieskazitelny i naturalny wygląd cery! Odkryj efekt upiększenia cery dzięki zawartości olejku arganowego i postaw na perfekcyjnie wykończony makijaż!

Dla najlepszych efektów

Rozprowadź produkt za pomocą opuszków palców, aby osiągnąć gładki i równomierny efekt. Uzupełnij rutynę makijażu korektorem, różem do policzków oraz pudrem.

Czy się z tym zgadzam? Tak 😁

A czy wy uzywalyście go? Lub też używacie?
Jak sprawdza się u Was? Dajcie znać..każda kobieta jest inna i to trzeba pamiętać😉

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz