Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

czwartek, 1 czerwca 2017

Balsam ujędrniający Garnier Body

 Witam Serdecznie :)

Chciałam Wam dziś przedstawić produkt, do którego wracałam już kilkakrotnie i jest ciągle w mojej łazience. Zapewne większość z Was już go miało i wie co nieco na jego temat. Ja go uwielbiam.
Mowa oczywiście o Garnier Intensywne Ujędrnianie.

Na promocji można go już zdobyć za całkiem niską cenne 9,99 zł więc to prawdziwa okazja. Regularnie kosztuje ok. 19,99 zł więc myślę, że i tak nie jest to wygórowana cena.
Butelka zawiera 400ml który jest bardzo wydajny. 

Producent na opakowaniu pisze:

Skutecznie odżywianie dla skóry suchej i pozbawionej jędrności.
Rezultat. Natychmiast: skóra staje się jędrniejsza o 10% i bardziej napięta o 26% *
Już po 7 dniach: mniej sucha skóra -61%, bardziej miękka skóra +30% **.

*- test instrumentalny - 40 osób, 4 godziny **- test kliniczny - 40 osób.


A czy to prawda??

 Kosmetyk ten pozytywnie mnie zaskoczył. Pozostawia uczucie nawilżenia, szybko się wchłania, wydajny, niedrogi oraz pięknie pachnie. Przy codziennym stosowaniu można zauważyć poprawę sprężystości naszej skóry oraz nawilżenia i miłej w dotyku. Plus dla Garnier.
Jedynym minusem może być dla nie których fakt iż po aplikacji nasze dłonie ciężko go wchłaniają. Mnie to osobiście nie przeszkadza (dłonie można zawsze umyć lub odczekać aż się całkowicie wchłonie)



Moja OCENA: 9/10

A czy Wy macie jakieś sprawdzone balsamy ujędrniające? ;-) 
 

2 komentarze:

  1. lubię ten balsam najbardziej ze wszystkich tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobnie jak ja, jest swietny i ładnie pachnie :)

      Usuń