Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

czwartek, 22 czerwca 2017

Nivea Invisible for Black and White

Witam

Dzisiaj kolejny mój ulubieniec tym razem od NIVEA jest ze mną od kilku lat codziennie.
Antyperspirant czy to w kulce, sztyfcie czy w spreay naprawdę daje radę. Wcześniej unikałam ich ze względu, że pozostawiały ślady na ubraniach. Z Nivea Invisible Fresh ten problem znikł jak za pomocą czarodziejskiej różdżki, w dodatku zapobiega poceniu się nawet w stresujących momentach, świetnie nawilża skórę i nadaje jej świeży zapach. Zapewnia niezawodną ochronę przed przykrym zapachem i nadmiernym poceniem. Posiada kilka wariantów zapachowych. Wypróbowałam wszystkie 3 niebieski, różowy i miętowy. Każdy z nich jest moim faworytem, kupuje na zmianę raz ten a raz inny. Moje ulubione opakowanie to Roll-on jest świetny w sam raz do damskiej torebki, ma szklane przezroczyste opakowanie dzięki czemu widać ile preparatu jest w środku. Bardzo przyjemny w aplikacji.

Obecnie stosuje miętowy fresh:


Stosowałyście już INVISIBLE od NIVEA?? 
Każda kobieta jest inna i ma inne upodobania, ja stawiam na ten. On mnie nigdy nie zawodzi. Mój mąż również stosuje INVISIBLE (Men) 


Polecam!!


Nivea Invisible for Black and White Clear 48 h 


Zapewnia skuteczną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i nadmiernym poceniem, doskonale chroni Twoje ubrania przed plamami. Bez białych śladów i bez żółtych plam na Twoich ubraniach.
  • Nie pozostawia białych śladów na czarnym ubraniu
  • Chroni przed powstawaniem żółtych plam na białym ubraniu
  • 48h skuteczna ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja NIVEA
  • Bez alkoholu i barwników
  • Łagodność dla skóry potwierdzona w badaniach dermatologicznych

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz