Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

środa, 21 sierpnia 2019

Instituto Espanol - balsamy


Jakiś czas temu dzięki portalowi Ambasadorka-Kosmetyczna.pl otrzymałam do testów 3 100ml balsamy z firmy INSTITUTO ESPANOL. Bardzo dziękuje za ta możliwość i przechodzę do mojej recenzji. Na początek krótko o samych balsamach:



INSTITUTO ESPANOL ALOE VERA Nawilżające mleczko do ciała na bazie aloesu

Mleczko nawilżające dzięki naturalnym składnikom aloesu doskonale nawilża sprawiając, że skóra staje się młoda i zdrowa. Aloes zawarty w mleczku, dzięki zgromadzonej w swoich liściach wodzie bogatej w witaminy, minerały i aminokwasy, doskonale chroni, odżywia i bardzo silnie nawilża skórę. Sprawia, że staje się ona zdrowsza, jędrniejsza, gładsza bardziej lśniąca i pełna blasku. Dodatkowo aloes doskonale łagodzi podrażnienia, koi i przyspiesza regenerację skóry Aloesowe mleczko jest szybko wchłaniane przez organizm, a ponadto zapewnia utrzymanie prawidłowego nawodnienia skóry przez długi czas. Jest to idealny produkt, aby zadbać o swoje ciało dzień po dniu. Subtelnie perfumuje skórę, pozostawia ją gładką, delikatną, elastyczną i nawilżoną. 


INSTITUTO ESPANOL AVENA Regenerujący balsam do ciała z kolagenem i ekstraktem ze ślimaka

Doskonale nawilżają skórę, zmniejszają widoczne niedoskonałości i przebarwienia skóry oraz zapobiegają powstawaniu zmarszczek. Wyjątkowe zalety kosmetyków Avena Collagen:
zmniejszenie blizn
łagodzenie przebarwień
wygładzenie zmarszczek
stymulacja odbudowy tkanek

INSTITUTO ESPANOL UREA Ultranawilżający balsam do ciała z mocznikiem,

Nawilżający balsam do ciała INSTITUTO ESPANOL UREA zawiera aż 10% substancji czynnej - mocznika. Dzięki takiemu stężeniu w balsamie ujawnia się zbawienna moc, tej substancji dostrzeżonej już w 1838r. Mocznik zawarty w balsamie jest substancją o dużej zdolności do pochłaniania wody, dzięki czemu zapewnia prawidłowe nawilżenie skóry, jednocześnie dbając o odpowiednią szczelność naskórka. Ze względu na swe unikalne właściwości jest niezastąpiony w pielęgnacji skóry suchej oraz atopowej, a także skóry w okresie menopauzy, gdy z powodu spadku poziomu hormonów staje się ona wiotka i bardzo sucha. W okresie letnim, balsam zapewni regenerację skóry, po opalaniu. Balsam nie podrażnia, dlatego sprawdza się w stosowaniu do skóry wrażliwej i alergicznej, a także zbawiennie wpływa na cerę trądzikową, łupież i wszelkie przesuszenia. INSTITUTO ESPANOL UREA balsam do ciała, jest niezastąpiony w codziennej pielęgnacji. Wchłania się szybko, doskonale nawilżając skórę i regulując stopień szczelności naskórka. Zadbaj o swoją skórę, z UREA, który pozostawi ją gładką, delikatną, elastyczną i perfekcyjnie nawilżoną.

..................................................................................................................................................................

MOJA OPINIA:




Balsam ALOE VERA:


Zapach jest obłędny mogłabym nim pachnieć cały dzień. Delikatny i świeży bardzo aloesowy. Balsam ma bardzo delikatną i lekka konsystencje i bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Można się od razu ubierać po aplikacji. Skóra po nim jest bardzo nawilżona przez cały dzień, miękka i gładka w dotyku.

 Balsam AVENA:


Zapach jest delikatniejszy niż w przypadku balsamu z aloesem. Balsam ma bardzo delikatną i lekka konsystencje podobnie jak poprzednik bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Można się od razu ubierać po aplikacji. Skóra po nim jest bardzo nawilżona przez cały dzień, miękka i gładka w dotyku. Mam wrażenie ze moje ledwo widoczne przebarwienia, które gdzieś tam na mojej skórze są zostały zminimalizowane i mało widoczne.

Balsam UREA



Zapach jest podobny do tradycyjnych kremów np. zwykłej nivea. Bardzo przyjemny i delikatny. Balsam ma bardzo delikatną i lekka konsystencje podobnie jak poprzedniki bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej warstwy. Można się od razu ubierać po aplikacji. Skóra po nim jest bardzo nawilżona i zregenerowana, miękka i gładka w dotyku. Wyglądają na dużo zdrowszą. Wszystkie miejsca, które były przesuszone zniknęły.


PODSUMOWANIE:


Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem balsamów. Sama ich konsystencja jest bardzo lekka i bardzo podobna, lecz jest jednak odczuwalna różnica. Każdy z balsamów ma przepiękny zapach, choć mój faworyt, pomimo iż uwielbiam aloes podbił balsam z wyciągiem ze ślimaka. To, co obiecuje nam producent mogę potwierdzić jedyne, czego żałuje to to ze balsamy, które miałam miały tylko 100ml. Jednak to nie jest przeszkoda, ponieważ już zakupiłam ulubieńca w większej pojemności. Koszty balsamów są bardzo atrakcyjne i przystępne cenowo. Co mnie bardzo zdziwiło, ponieważ myślałam, iż są droższe. Jakość jest rewelacyjna jak i skład balsamów. Same opakowanie wskazuje bardziej na produkt luksusowy, co może być mylne, jeśli chodzi o koszta. Ja jestem zdecydowanie za balsamami i mogę je zdecydowanie polecić z czystym sumieniem.

Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz