Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

niedziela, 19 listopada 2017

Zimowa pielęgnacja ciała - wyzwanie Piękna przed Świętami cz.2

Witam

Dziś kolejny już drugi temat wyzwania ,,Piekna przed Świętami'' czyli Zimowa pielęgnacja ciała.


W moim przypadku zimowa pielęgnacja ciała niczym praktycznie nie różni się od całorocznej prócz kilkoma kosmetykami, które zmieniam, co produkt. 

Zawsze stawiam na peeling tym razem króluje u mnie produkt z Miodowej mydlarni, o której wspominałam kilka postów wcześniej.

- REGENERACYJNY PEELING DO CIAŁA z woskiem pszczelim, z olejem konopnym, makuchem dyniowym i energizującymi olejkami eterycznymi

Kolejnym krokiem jest nawilżanie po przez kąpiele czy tez prysznic oraz balsamy. Tym razem moim faworytem pod prysznic jest Balea żel viva cuba

 , którego mogłam testować dzięki Kochanej Kasi autorce bloga urodzianka.pl, która serdecznie pozdrawiam oraz żel Le Petit Marseillais – truskawka.

Balsam, jakiego używam to nadal moja ulubiona Perfecta Hydro Magnetic mleczko do ciała intensywnie nawilżające.



Dziękuję Redakcji trustedcosmetics.pl oraz autorce bloga  rozowa-szminka.blogspot.com za wspaniałe wyzwanie urodowe pt. Piękna Przed Świętami.

Zapraszam wszystkich do udziału, do dzielenia się swoimi ulubionymi zimowymi kosmetykami oraz swoimi sprawdzonymi sposobami na zabiegi pielęgnacyjne, a także doskonały wygląd w czasie świąt.

Do udziału w wyzwaniu Piękna Przed Świętami zapraszam wszystkich, niezależnie od tego, czy prowadzisz bloga, swoje kanały w social media, czy też nie.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz