Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

sobota, 11 listopada 2017

VIANEK - Łagodząca emulsja myjąca do twarzy



Witam

Dziś przychodzę do Was z recenzja produktu od firmy Sylveco VIANEK, którego otrzymałam w TRUSTEDBOX z portalu trustedcosmetics.pl. Nigdy wcześniej nie maiłam przyjemności używania kosmetyków tej firmy tak samo, jeśli chodzi o emulsje do mycia twarzy. Zazwyczaj używałam żeli lub pianek.  Jestem mile zaskoczona, choć na początku miałam mieszane uczucia, co do zapachu i konsystencji.

Opis producenta.

Łagodząca emulsja myjąca do twarzy


Kremowa emulsja do mycia twarzy, przeznaczona do cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Delikatnie i skutecznie usuwa zanieczyszczenia, nie naruszając jednocześnie bariery lipidowej skóry. Zawiera kompleks składników łagodzących (alantoina, panthenol) i powlekających, w tym ekstrakt z korzenia żywokostu o silnych właściwościach regenerujących. Dodatek oleju kokosowego nawilża i odżywia, zwiększając elastyczność skóry. Emulsja po umyciu twarzy pozostawia przyjemne uczucie czystości, miękkości i gładkości.


SKŁAD:


Aqua, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Cetyl Alcohol, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Symphytum Officinale Root Extract, Panthenol, Sodium Alginate, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Citrus Limonum Peel Oil.

MOJA OPINIA:

Moje pierwsze wrażenie po zastosowaniu było lekko negatywne, jeśli chodzi o konsystencje produktu biała, płynna emulsja, pomyślałam sobie OMG.

 Drugi lekki negatywny okazał się zapach, który nie specjalnie przypadł do mojego gustu. Jednak zaskoczyło mnie działanie i to na duży pozytyw. Do konsystencji szybko przywykłam i zapach okazał się być bardzo delikatny oraz naturalny, który nie przeszkadza mi w codziennym stosowaniu. Opakowanie jest solidne, bardzo gustowna kolorystyka oraz czcionka. Aplikacja jak dla mnie idealna dzięki dozownikowy w postaci pompki, dzięki któremu dozujemy odpowiednia ilość produktu.
Emulsja bardzo dobrze oczyszcza skórę twarzy jest naprawdę łagodna. Po użyciu nie ma żadnego uczucia ściągnięcia, skóra jest gładka w dotyku i nawilżona.  Produkt nie pozostawia uczucia filmu po myciu. Moja skóra jest zregenerowana, odświeżona i nawilżona. O dziwo kosmetyk stał się jednym z moich ulubieńców.

ZALETY:
+ neutralny zapach.
+ fajny skład
+ utrzymuje nawilżenie buzi
+ łagodzi podrażnienia, jest delikatny
+ wydajność
+ przyjemna aplikacja
+ poręczne opakowanie z pompką

WADY:
- BRAK

Dziękuję redakcji Trustedcometics.pl za możliwość testowania produktu.

Pozdrwaiam


1 komentarz: