Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

piątek, 24 listopada 2017

Le Petit Marseillais - truskawkowo

Witam



Zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais żelu pod prysznic o zapachu soczystych truskawek moje pudełeczko jak i innych ambasadorek zawierało pełnowymiarowy produkt jak i próbki do rozdania oraz cudowny zaparzacz do herbaty w kształcie truskawki.

W środku książeczki znalazłam przysięgę (ślubowanie), więc:

"Ja Tamaara autorka bloga mylifetami.blogspot.com — Ambasadorka Le Petit Marseillais, uroczyście obiecuję sama sobie, że codziennie będę się cieszyć drobnymi, pozytywnymi chwilami, które mnie spotykają. I zamierzam z nich czerpać garściami. Zatroszczę się także o swoją skórę, aby była nawilżona i pachnąca. Będę korzystać z dobrodziejstw natury, bogactwa jej składników oraz zapachów. Zobowiązuję się do zachowania uśmiechu i radości życia, którymi podzielę się ze swoimi najbliższymi. Skupię się na tym, co pozytywne, odnajdując radość i spokój nawet w najmniejszych codziennych rytuałach. Każdego dnia będę dbać o swoje dobre samopoczucie."


 Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseillais Truskawka dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją delikatnym, apetycznym zapachem. Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.

 To żel pod prysznic, który przypomina mi czasy mojego dzieciństwa. Dobrze się pieni, ma przepiękny truskawkowy zapach, nie podrażnia i nie wysusza mojej skóry. Moim zdaniem jego konsystencja jest zbyt rzadka jak dla mnie. Mimo to w czasie mycia poczułam się jak dziecko. Przyjemnie i beztrosko. Butelka ma bardzo interesujący wygląd i kolorystykę, przez co przyciąga uwagę. Do tego gęsta, kremowa piana, która nie wysusza i łatwo się spłukuje. Coś wspaniałego.


Zdecydowanie ten produkt przywołam wspomnienia słonecznego pełnego zapachów lata.


Oto jakie produkty można znalżść:



oraz dla panów:


Pozdrawiam


#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz