Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

sobota, 29 lipca 2017

RADICAL Ziołowo-witaminowe serum do włosów suchych i zniszczonych

Witam

Dziś na pierwsza stronę trafia kosmetyk, który uratował moje suche końcówki i zregenerował włosy.
Jak wiadomo od kosmetyków nie wolno oczekiwać efektów WOW zaraz po pierwszym użyciu, choć większość osób tego oczekuje. Powinno się dać odpowiednie minimum ok 2 tygodnie czasu na efekty, pomimo zapewnień producenta ,,od pierwszego użycia''. Ja zużyłam ok 4-5 opakowań stosując co 2-3 dzień.  Efekty? Oczywiście że są :)
Jak już wspomniałam włosy są odżywione, miękkie, końcówki nie są już suche i łamliwe. Co do wypadania włosów to rzecz naturalna i nie da się całkowicie tego pozbyć, nigdy nie miałam z tym problemów więc ciężko mi powiedzieć czy jest skuteczny w tej sprawie. Godny polecenia.

A mowa o:

RADICAL Ziołowo-witaminowe serum do włosów suchych i zniszczonych
 



Wyjątkowo skuteczny preparat do włosów zniszczonych i wypadających, suchych i matowych, wymagających intensywnej regeneracji, wzmocnienia i ochrony.
Specjalnie opracowana, nowoczesna formuła, ze starannie dobranymi składnikami aktywnymi – naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, witamina E, wyciąg z zielonej herbaty, Inulina z cykorii – błyskawicznie poprawia kondycję włosów, przywracając im piękny wygląd.
Dzięki regularnemu stosowaniu serum Radical ® włosy stają się mocniejsze, dogłębnie odżywione i nawilżone oraz aksamitnie miękkie, puszyste i błyszczące.

 Składniki aktywne:
 
Naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, prowitamina B5, witamina E, wyciąg z zielonej herbaty, Inulina z cykorii.
 
Składniki INCI:
 
Aqua (WATER), Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Peg-20 Stearate, Stearalkonium Chloride, Ppg-3 Benzyl Ether Myristate, Glycerin, Propylene Glycol, Camelia Sinensis (GREEN Tea) Extract, Alcohol Denat., Equisetum Arvense (HORSETAIL) Extract, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Inulin, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Disodium Edta, Bha, Parfum (FRAGRANCE), Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal. 
 
 
 ZALETY:
 
  •  wzmacnia i regeneruje
  • lekko nawilża
  • opakowanie
  • cena
  • dostępność 
  • zapach

WADY:
 
  •  średnio wydajny
  • ciężko stwierdzić czy zapobiega wypadaniu włosów
Pojemność: 100ml
Cena: ok 12zł-16zł
 
Pozdrawiam
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz