Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

poniedziałek, 10 lipca 2017

Perfecta Hydro Magnetic mleczko do ciała intensywnie nawilżające

Witam

Jakiś czas temu na moim instagramie wspominałam o wygranej w konkursie Perfecta ,,Piękno jest Decyzja" na portalu interia.pl.  Do wygrania była wizyta w labolatorium DaxCosmetics perfekta w Warszawie oraz zestaw kosmetyków z nowej liny Perfecta hydro Magnetic:


a. Perfecta Hydro Magnetic - krem na dzień i na noc INTENSYWNE NAWILŻENIE, ODMŁODZENIE, UJĘDRNIENIE 
 b.      Perfecta Hydro Magnetic - maska memory shape HIPER NAWILŻENIE, REGENERACJA, ENERGIA 
 c.       Perfecta Hydro Magnetic - skoncentrowana esencja ULTRA NAWILŻENIE, ENERGIA, DOTLENIENIE 
 d.      Perfecta Hydro Magnetic - intensywnie nawilżające mleczko do ciała

Dziś postanowiłam napisać moja opinie na temat intensywnie nawilżającego mleczka do ciała z tej serii.








Intensywnie nawilża i długo utrzymuje wilgoć w skórze dzięki AQUA LOCK TECHNOLOGY czyli synergii czterech metod nawilżenia skóry: 
1. Zmniejszeniu przeznaskórkowej utraty wody (TEWL)  2. Wiązaniu i zatrzymywaniu cząsteczek wody w naskórku  3. Ochronie przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych powodujących utratę wody  4. Utrzymaniu równowagi wodno-elektrolitowej w komórkach. 
  Woda magnetyczna - nowatorski składnik o znakomitych właściwościach nawilżających zamknięty w nośnikach – polarosomach.
  Fito-tauryna – roślinna tauryna o właściwościach energizujących.




Składniki
Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyltaurate/Dimethylacrylamide Crosspolymer, Glyceryl Stearate, Betaine, Sorbitol, Lecithin, Xanthan Gum, Oleic Acid, CI 77491, Sodium Carrageenan, Jania Rubens Extract, Stearyl Alcohol, Ceteareth-20, Ceteareth-25, Disodium EDTA, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Buthyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Phenoxyethanol, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrocinnamate, Hydroxyacetophenone, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Parfum, CI 42090
*******************************************************************************

Firma Dax Cosmetics po raz kolejny mnie nie zawiodła. Mam to mleczko od nie dawna i codziennie rano i wieczorem nakładam na moja skórę. Rezultat? Aksamitnie gładka skóra, bardzo głęboko nawilżona nawet na łokciach i kolanach. Wielkie WoW!
 Przede wszystkim nie uczula, bardzo szybko się wchłania i to jest mega wielkim atutem. Przy nakładaniu daje lekkie uczucie chłodu co jest bardzo przyjemne. Ma bardzo fantastyczny zapach.
Jest bardzo wydajny. Na letnie nawilżanie jest idealny.

Pojemność: 400ml
Cena: od 16zł do 24zł


ZALETY:
  • nawilża
  • ładnie pachnie
  • szybko się wchłania
  • wydajny
  • pojemność
  • opakowanie
  • cena
  • nie uczula
  • konsystencja
WADY:
  • brak/nie zauważyłam 
 Moja ocena 10/10

Pozdrawiam

 #pieknojestdecyzja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz