Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

środa, 2 lutego 2022

Nivea Q10 Power Przeciwzmarszczkowy + Redukcja widoczności porów krem na dzień SPF15 50 ml

Nivea Q10 Power Przeciwzmarszczkowy + Redukcja widoczności porów krem na dzień SPF15 50 ml

📌WSKAZANIA
1. 100% identyczny jak w skórze koenzym Q10
2. bardziej jędrna skóra w 14 dni
3. cera mieszana
4. z naturalnym koenzymem Q10 i ekstraktem z alg

📌DZIAŁANIE
1. Widocznie redukuje zmarszczki już w 4 tygodnie
2. Zauważalnie ujędrnia skórę już po 2 tygodniach
3. Redukuje widoczność porów
4. System filtrów UVA/UVB SPF 15 pomaga chronić skórę przed powstawaniem zmarszczek i przedwczesnym starzeniem się skóry pod wpływem promieniowania słonecznego

📌Rezultat: Widocznie zredukowane zmarszczki i zminimalizowane pory - dla jędrniejszej i zdrowo wyglądającej cery.

NIVEA Q10 Power Przeciwzmarszczkowy + Redukcja widoczności porów Krem na Dzień SPF 15 z Naturalnym Koenzymem Q10, Kreatyną i Ekstraktem z Alg został stworzony specjalnie dla skóry mieszanej.

Zawiera w 100% identyczny jak w skórze Koenzym Q10 - naturalną ochronę przed procesem starzenia się skóry i skuteczny antyoksydant oraz Ekstrakt z Alg znany z właściwości antybakteryjnych. Widocznie redukuje zmarszczki już w 4 tygodnie. Zauważalnie ujędrnia skórę już po 2 tygodniach. Redukuje widoczność porów. System filtrów UVA/UVB SPF 15 pomaga chronić skórę przed powstawaniem zmarszczek i przedwczesnym starzeniem się skóry pod wpływem promieniowania słonecznego

📌Rezultat: Widocznie zredukowane zmarszczki i zminimalizowane pory - dla zdarniejszej i zdrowo wyglądającej cery.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Używam od ponad pół roku i jestem bardzo zadowolona z efektów jego działania. Moja skóra jest w lepszej kondycji i przede wszystkim wszelkie widoczne pory zostały zmniejszone praktyczne do zera. Ma bardzo przyjemna lekką konsystencję o bardzo przyjemnym lekkim zapachu i delikatnym pistacjowym kolorze.  Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. Skóra po nim jest miękka i gładziutka. Nawilżona i sprężysta. Posiada filtr przeciwsłoneczny za to ogromny plus. 😀 Mam skórę mieszana i nie zauważyłam by moja skóra świeciła się szczególnie w strefie T.  Zmarszczki🤔 o ile miałam 😅 zostały spłycone. A nowych nie zauważyłam 😆

#nivea #q10  #przeciwzmarszczkowy  #pielegnacja #kosmetyki #testujemykosmetyki #spf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz