Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

piątek, 6 września 2019

Somersby Pear 0,0% - piwo bezalkoholowe, streetcom


Bezalkoholowy napój piwny o smaku gruszkowym uwarzony przez Carlsberg Polska. Jest to pierwszy bezalkoholowy wariant Somersby, dostępny w Polsce. Ja dzięki portalowi streetcom.pl miałam pyszna przyjemność skosztować trunku i umilić sobie upalne lato.

Marka Somersby przygotowała na majówkę kolejną w tym roku nowość. Tym razem jest to propozycja dla wielbicieli owocowych smaków bez procentów. Na rynek wchodzi Somersby Pear 0,0% - pierwszy wariant bezalkoholowy w ofercie Somersby obok alkoholowych  Somersby Apple, Somersby Blackberry, Somersby Elderflower Lime, Somersby Watermelon oraz tegorocznej nowości Somersby Mango & Lime.


Marka postanowiła poszerzyć swoją ofertę o propozycję dla tych, którzy poszukują letnich smaków bez alkoholu. Wprowadza właśnie na rynek swoje pierwsze bezalkoholowe piwo o letnim, orzeźwiającym smaku gruszki - Somersby Pear 0,0%. 


Pasteryzowane
Składniki: woda, cukier, słód jęczmienny, cukry owocowe z gruszki, bezalkoholowy fermentowany koncentrat jabłkowy, fermentowany sok jabłkowy, dwutlenek węgla, regulator kwasowości (kwas jabłkowy), sok gruszkowy z koncentratu (1,6%), aromaty naturalne, przeciwutleniacz (kwas askorbinowy), chmiel
Dostępne w butelkach bezzwrotnych o pojemności 400 ml oraz puszkach o pojemności 500 ml.



Słomkowe, ze słabiutką szybko znikającą pianą, klarowne. W aromacie przede wszystkim gruszka, również jabłko. W smaku podobnie. Przypomina mi napój z dzieciństwa.  Mocno orzeźwiające, brzeczka typowa dla piw bezalkoholowych nieźle ukryta. Odpowiednio nagazowane. Niezły napój na upały, który dobrze gasi pragnienie. Ja jak i moi przyjaciele w tym członkowie rodziny jesteśmy zgodni ze gruszka jest królem wśród napojów piwnych bezalkoholowych tego lata i być może przyszłych. Dodatkowo można zabrać je wszędzie. Polecam. 


Kampania była dla mnie bardzo smacznym i przyjemnym doświadczeniem, dziękuję. Serdecznie zapraszam na portal Streercom.pl 

Pozdrawiam

tekst
ja i inne źródło: wp.pl

2 komentarze: