Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

czwartek, 14 grudnia 2017

Mój ulubiony produkt kosmetyczny 2017- wyzwanie urodzianka.pl



Witam

W kolejnym wyzwaniu na moim blogu tym razem organizowanym przez Kasię autorkę bloga urodzianka.pl pod tytułem:

Mój ulubiony produkt kosmetyczny 2017” zasady wyzwania KLIK

Do tematu podeszłam bardzo poważnie, dlatego długo zajęło mi wybieranie mojego ulubionego kosmetyku. Na początku postanowiłam przypisać poszczególne kategorie typu do twarzy, do stop itp., zanim postanowiłam wybrać tylko ten jedyny nadający się do wszystkiego. Tego roku miałam mnóstwo cudownych kosmetyków, które trafiły do moich ulubieńców np. do stóp i do kąpieli uwielbiam produkty z lawenda szczególnie krem do stóp z Avon:


Jednak to nie on został moim najlepszym produktem kosmetycznym. Moim MUST HAVE 2017 roku jest produkt kosmetyczny Perfecta Hydro Magnetic mleczko do ciała intensywnie nawilżające

Intensywnie nawilża i długo utrzymuje wilgoć w skórze dzięki AQUA LOCK TECHNOLOGY czyli synergii czterech metod nawilżenia skóry:

1. Zmniejszeniu przeznaskórkowej utraty wody (TEWL) 
 
2. Wiązaniu i zatrzymywaniu cząsteczek wody w naskórku  
3. Ochronie przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych powodujących utratę wody   
4. Utrzymaniu równowagi wodno-elektrolitowej w komórkach. 
  Woda magnetyczna - nowatorski składnik o znakomitych właściwościach nawilżających zamknięty w nośnikach – polarosomach.
  Fito-tauryna – roślinna tauryna o właściwościach energizujących.


Wielkie WoW! Dlaczego je wybrałam? Ponieważ jest niezastąpione i nadaje się do całego ciała. Używam go nawet do twarzy, gdy się spieszę szczególnie teraz, kiedy mam maleństwo w domu.
Przede wszystkim nie uczula, bardzo szybko się wchłania i to jest jego mega wielkim atutem. Przy nakładaniu daje lekkie uczucie chłodu, co jest bardzo przyjemne. Ma bardzo fantastyczny zapach. Idealnie nawilża moja skórę i pozostawia ją mega gładka i jedwabiście miękką. Zakochałam się w nim i raczej pozostanie w mojej łazience na bardzo długo dopóki nie znajdzie się inny produkt, który go godnie zastąpi.
Jest bardzo wydajny butelka ma 400ml i jest z pompką, co ułatwia wydobycie produktu z pojemnika.

Dziękuję autorce bloga urodzianka.pl za możliwość wzięcia w tak fantastycznym wyzwaniu.

Pozdrawiam



2 komentarze:

  1. Mega pozytywnie przedstawia się ten produkt! Przyznam, że jeszcze go nie używałam, ale w przyszłym roku, gdy dokończę swoje zapasy napewno skorzystam i go kupię po tak pozytywnej recezji :-) Dziękuje, że znalazłaś czas i zechciałaś wziąć udział w wyzwaniu :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam perfecty takie mleczko, ale w innym opakowaniu -bez pompki, 400 ml

    OdpowiedzUsuń