Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

wtorek, 9 stycznia 2018

Le Petit Marseillais - dezodoranty i żele



 Witajcie


Jakiś czas temu otrzymałam paczkę ambasadorską Le Petit Marseillais jest to już druga moja kampania z firma LPM. Tym razem otrzymałam do testów paczkę zawierającą pełnowymiarowe dezodoranty oraz żele pod prysznic, które miałam testować z przyjaciółka w moim przypadku z siostra. Ja wybrałam wariant zapachowy kwiat pomarańczy a siostra brzoskwinia i nektaryna.
Oba zestawy maja cudowne lekkie, soczyste zapachy, które orzeźwiają i powodują przypływ pozytywnej energii.


Dezodoranty oparte na olejku z szałwii, która jest od wieków znana z działania na bakterie odpowiedzialne za powstawanie przykrego zapachu i wzbogacone o składniki zawarte w żelach i dezodorantach dają delikatne i skuteczne działanie nawet przez 24 godziny!
Ja wybrałam kwiat pomarańczy a moja siostra brzoskwinie i nektarynę. W sklepach dostępne są aż 7 warianty zapachowe.

Dezodorant kwiat pomarańczy oraz biała brzoskwinia i nektaryna


Zapach lekki, przyjemny i delikatny, subtelny. Natomiast biała brzoskwinia ma nieco bardziej wyrazisty i intensywny, ale lekki zapach. Nie podrażniają skóry, nie brudzą ubrań, nie zostawiają śladów na ciemnych ubraniach i nie odbarwiają białych. Opakowania duże, ładne, wygodne i wydajne. Zdecydowanie jesteśmy jak najbardziej pozytywnie zaskoczone. Razem z siostrą dajemy duży plus tym dezodorantom.  Obie jesteśmy zwolenniczkami dezodorantów raczej suchych po aplikacji w LPM po aplikacji jest takie lekkie uczucie wilgoci, ale na całe szczęście szybko zanika. 

Żele pod prysznic o tym samym zapachu są czymś wspaniałym idealnie współgrają z dezodorantami. Ich lekka kremowa formuła bardzo dobrze się pieni i oczyszcza skórę. Pozostawiają miękka i gładziutka skórę, nawilżoną i cudnie pachnącą.



Dziękujemy portalowi Le Petit Marseillais za możliwość testowania wspaniałych produktów. Jesteśmy bardzo zadowolone z jakości kosmetyków.

Pozdrawiamy



#swiezosclpm #ambasadorkalpm

1 komentarz:

  1. Próbowałam już dwóch dezodorantów z tej serii i również sobie chwalę :-)

    OdpowiedzUsuń