Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

czwartek, 18 stycznia 2018

Łagodzący krem do twarzy BB Vianek



Minęła już ponad połowa stycznia a ja dopiero napisałam jeden post na blogu… straszne… opieka nad moja małą księżniczką i codzienne obowiązki pochłaniają mnóstwo mojego czasu… mamy mały problem z organizacją… byle do przodu :D

Dziś zapraszam Was na moja recenzje kremu pielęgnacyjnego BB od Vianek…

Łagodzący krem do twarzy BB Vianek


Tak o swoim kremie pisze producent:

Łagodzący krem do twarzy BB SPF 15 to lekki, wielofunkcyjny krem do pielęgnacji na dzień, zawierający tylko filtry fizyczne (tlenek cynku i dwutlenek tytanu), chroni skórę wrażliwą i podrażnioną przed szkodliwym działaniem promieni UV. Naturalne pigmenty ujednolicają koloryt, korygują drobne niedoskonałości i rozświetlają cerę. Dzięki zawartości składników nawilżających (m.in. ekstrakt z jeżówki purpurowej) i łagodzących (alantoina), krem może być aplikowany samodzielnie lub stanowić świetną bazę pod inne kosmetyki kolorowe.


 Krem nie tylko pielęgnuje cerę, ale i zawiera dobrze tolerowane filtry mineralne, chroniące przed promieniowaniem UV. Dodatkowo ma ujednolicić koloryt skóry, zatuszować drobne niedoskonałości i rozświetlić cerę. 

Pierwsza aplikacja była szokiem. Konsystencja jest bardzo płynna do tego kolor również mnie przeraził, intensywny ciemny raczej wpadający w lekką brzoskwinie niż żółć… wtedy pomyślałam o nie! 


Rozprowadziłam go bardzo dokładnie na skórę twarzy, szyi i dekoltu, podczas aplikacji stawał się gęstszy i ładnie wnikał w moja skórę ujawniając całkiem inny kolor niż wyglądał przed aplikacja. Kolor znacznie się wyrównał i ujednolicił oddał bardzo naturalny odcień. Można nawet stwierdzić, że znikł, ale pozostawił wyrównany koloryt skóry. 

Moje pierwsze wrażenie było raczej na nie, ale po dłuższym stosowaniu dzień w dzień zaczęłam się z nim zaprzyjaźniać. Ma swoje plusy ze strony składu, ale minusy, gdy przychodzi do aplikacji. Ja osobiście stosowałam go, jako bazę pod inny produkt wtedy nakładałam bardzo cienką warstwę i było wszystko ok. Samodzielnie również stosowałam i jakoś moja buzia się nie świeciła tak jak w przypadku innych osób, raczej była zmatowiona i to mi odpowiadało. Na samym początku przeszkadzał mi zapach, ale dało się do niego przywyknąć XD. Czy kupię ten kosmetyk?? Nie wiem … mam mieszane uczucie… okaże się jak skończę to opakowanie daje mu 70% na tak.

 Zdecydowanie produkty Vianek mają specyficzny zapach i bardzo zbliżony do siebie nawet można stwierdzić ze niektóre maja identyczne. Osobiście uwielbiam ich produkty sa jak najbardziej godne polecenia.

Pozdrawiam


4 komentarze:

  1. nie słyszałam o tym kremie BB do tej pory, może kiedyś się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować aczkolwiek nie każdemu może odpowiadać 😉

      Usuń
  2. Od jutra zaczynam go stosować. Boję się trochę tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy kolor pasował do Twojej karnacji i czy się sprawdził 😉

      Usuń