Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

wtorek, 12 września 2017

3 tygodnie z PURINA ONE - rekomenduj.to


Witam


Jakiś czas temu zostałam wybrana do 3 tygodniowego wyzwania z PURINA ONE dzięki portalowi rekomenduj.to.

Paczkę, jaka otrzymałam a raczej moje Kocurki to:




 W paczce Ambasadora znalazły się 3 duże paczki karmy, próbki, ulotki do rozdania oraz plastikowe pojemniczki. Pokarm jest odpowiednio dopasowany do potrzeb kota zawiera 17% mięsa, nie najgorzej. Można wybierać wśród szerokiej gamy propozycji. Karma dla kotów sterylizowanych, przebywających w domu, dla maluszków i dorosłych kocurów, dla delikatnych brzuszków.

Moje futrzaki zajadają się nią ze smakiem:



Rozmowę przeprowadziłam wśród rodziny i rozdałam próbki dla ich pupili. Byli bardzo zadowoleni z propozycji wzięcia udziału w wyzwaniu i niektórzy zakupili w sklepie własne pełnowymiarowe opakowania. Bardzo popularna jest karma przeciw kłaczkową i dla kotów po sterylizacji i kastracji. Ogólne karma dobrze została oceniona, choć znalazły się osoby, które negatywnie opisywały produkt. Dlaczego? Ponieważ twierdziły, iż karma zawiera składnik polepszający smak i zapachowy, co przyciąga kota. Większość znajomych uważa ze kociaki ze smakiem zjadały karmę wręcz domagały się jeszcze. Nie powiem, moje również jak nigdy zjadały karmę nawet wolały ta od bardzo profesjonalnej z 60% zawartością mięsa. Ogólnie karma bardzo dobrze się przyjęła. Jak wiadomo nie wszystko co smakuje jest dobre dla zdrowia. Jak w tym przypadku? Okaże się na koniec testów.






Podejmij wyzwanie!

Testuj produkty PURINA ONE przez trzy tygodnie!

Co tydzień do wygrania:

- zapas karmy PURINA ONE®

- bony o watościach 150, 300, 500 zł do wykorzystania w partnerskim sklepie internetowym 

- gadżety PURINA ONE®: miska dla Kota, torebka na karmę dla Kota oraz kocia kanapa!

WYZWANIE MOŻNA PODJĄĆ NA STRONIE WWW.KOCIARZE.PL

Ja obecnie jestem w trakcie drugiego tygodnia wyzwania. Moje kociaki zajadają się karmą i wszystkich pozdrawiają

Pozdrawiam
 #purinaone #3tygodniezone #rekomendujto

3 komentarze:

  1. Wow. Gratulacje dostania się do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!! Moje kociaki również lubią tą karmę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń