Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Wellaflex Long Lasting Flexible Hold

Witam

Dzięki portalowi ofeminin.pl miałam możliwość przetestowania produktów do stylizacji włosów Wellaflex Long Lasting Flexible Hol.

1. PIANKA:
 Wellaflex, połysk i trwałość, maksymalnie utrwalająca pianka do włosów z technologią FLEXACTIVE. Elastyczne utrwalenie do 24 godzin i zauważalnie bardziej błyszczące włosy od pierwszego użycia.

Składniki
Aqua, Propane, PVP, Butane, VP/VA Copolymer, Isobutane, Chitosan, Phenoxyethanol, Polyquaternium-16, Formic Acid, Disodium EDTA, Cetrimonium Chloride, Laureth-4, Methylparaben, Parfum, Linalool, Mica, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Benzyl Salicylate, CI 77891, Citric Acid, Polyaminopropyl Biguanide

2. LAKIER
Wellaflex, połysk i trwałość, maksymalnie utrwalający lakier do włosów z technologią FLEXACTIVE. Zauważalnie bardziej błyszczące włosy od pierwszego użycia.

Składniki
Dimethyl Ether, Alcohol Denat, Octylacrylamide/Acrylates/Butylaminoethyl Methacrylate Copolymer, Aqua, Aminoethyl Propanol, PEG-12 Dimethicone, Parfum, VP/VA Copolymer, Isopropyl Alcohol, Acrylates/t-Butylacrylamide Copolymer, Linalool, Triethyl Citrate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Benzyl Salicylate
***************************************************************************

 1a. PIANKA



Jestem mile zaskoczona 😃 moje wlosy nawet po wyjsciu od fryzjera szybko tracily na swojej objętości, podobnie w domu. Mam bardzo cienkie włosy w dodatku kiepsko utrzymują fryzury bez tony pianki i lakierów. Nawet taki codzienny look był tyko chwilowy. Dzięki tej piance od Walla moje wlosy utrzymują objętość dłużej niż zwykle, nie są sklejone, lekkie i puszyste 😄. Do tego pianka ma bardzo przyjemny zapach🌹, konsystencja jest zbita, nie rozpływa się. 

2b. LAKIER



 Bardzo dobrze i dość długo utrwala naszą fryzurę. Nie skleja włosów, nie ma przykrego zapachu co jest dużym plusem 😄. W połączeniu z pianką daje efekt puszystych i lekkich włosów bez efektu kasku. Jestem zadowolona z obu produktów.

Godny polecenia.

#wella #ofeminin #klubekspertek #Wellaflex #hair #stylizacja #włosy #mousse #hairspray #polishhair #testy #kosmetyk #polishgirl #instahair #instagirls #instagirl #instamama #fryzura #lakier #pianka #wellaPolska #Philips #philipspolska 


Pozdrawiam 

1 komentarz:

  1. U mnie pianka też się sprawdziła ale lakier jest zdecydowanie za mocny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń