Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

poniedziałek, 11 czerwca 2018

Long 4 Lashes by Oceanic, odżywka do włosów wzmacniająca, przeciw wypadniu włosów

Witajcie...


Nadszedł dzień recenzji odżywki wzmacniającej przeciw wypadaniu włosów od LONG 4 LASHESS by OCEANIC. 



Odżywka ta gościła w mojej łazience od lutego bieżącego roku do dnia dzisiejszego. Jak widomo, aby się przekonać czy kosmetyk faktycznie działa potrzeba czasu i nie mowie o kilku dniach czy tygodniach moim zdaniem potrzeba od 1 do 3 miesięcy by się tego dowiedzieć. Fakt niektóre kosmetyki mogą zdziałać cuda szybciej, ale to są bardzo nieliczne wyjątki. 

Po ciaży moje włosy wypadały garściami, ale to też zasługa tego ze w błogosławionym stanie nie wypadały i po rozwiązaniu hormony dały upust i zaczęła się lawina niedoskonałości i problemów.
Było to straszne… wiec postanowiłam kupić jakaś dobra odzywkę do włosów oraz szampon i tak wypadło na LONG 4 Lashes. Zaznaczę ze zażywam suplement diety dla kobiet w ciąży i karmiących piersią Feminovit + DHA, który zawiera biotynę.

Co na mówi o niej producent:

Odżywka wzmacnia, intensywnie regeneruje i nawilża osłabione włosy z tendencją do wypadania.  Jej receptura zawiera Tetraxidylum – innowacyjny kompleks składników aktywnych, który stymulując mikrokrążenie, odżywia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu. Betaina i olej ze słodkich migdałów nawilżają włosy, zapobiegając ich przesuszeniu oraz ułatwią rozczesywanie. Alantoina łagodzi podrażnienia i koi wrażliwą skórę głowy. Odżywka wyraźnie poprawia kondycję włosów, zmniejsza łamliwość i przywraca im miękkość.

Składniki
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Glycerin, Cetrimonium Chloride, Betaine, Isopropyl Palmitate, Pyrrolidine 2,6–Diaminopyrimidine Oxide, Panthenol, Argania Spinosa Kernel Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Niacinamide, Allantoin, Urea, Biotin, Lactic Acid, Disodium Phosphate, Citric Acid, Methylparaben, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum

*******************************************************************************
Odżywka ma delikatny zapach, dość treściwą konsystencję, ale ławo się ją nakłada. Pomaga w rozczesywaniu włosów, sprawia, że są miękkie w dotyku i lekkie, nie obciąża ich.. Skład odżywki  jest na prawdę bogaty, znajdziemy w nim między innymi takie składniki jak olej arganowy, alantoinę, Pyrrolidine 2,6-Diaminopyrimidine Oxide, biotynę, mocznik, kwas mlekowy, glicerynę, czy olej migdałowy.  Samo opakowanie jest minimalistyczne, jeśli chodzi o wygląd a zarazem bardzo eleganckie, co może mówić o tym, iż kosmetyk jest drogi a zarazem skuteczny.
Podczas moje 3,5 miesięcznej kuracji zużyłam 4 opakowania tego produktu mam bardzo długie włosy sięgające aż do pasa. Moje włosy przestały się puszyć zaraz na samym początku stosowania, stały się gładsze i łatwiej się rozczesywały. 
Bardzo odpowiadała mi konsystencja odzywki jak i jej bardzo przyjemny zapach. 

Musze przyznać ze efekty są dziś moje włosy nadal są piękne i faktycznie już nie wypadają jak wcześniej.100% Zasługi nie mogę przypisać tej odzywce, ponieważ stosowałam w tym samym czasie suplement diety, ale kondycja włosów jest zdecydowanie dużo lepsza. Jestem bardzo zadowolona z efektów i uważam ze kosmetyk jest wary uwagi.

Pozdrawiam.


3 komentarze:

  1. Kiedyś używałam z tej firmy to serum do rzęs i faktycznie były efekty, więc może na tą odżywkę też się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na stronie kosmetyków AA można kupić w zakladce outlet zestaw szampon i odżywkę za ok 25zl.

      Usuń
  2. Ja również używałam tej odżywki i mam miłe wspomnienia... Produkt moim zdaniem działa i warto go kupić :-)

    OdpowiedzUsuń