Znajdziesz mnie tutaj

Uwaga

Jeśli na blogu nie pojawiają się nowe posty nie oznacza to że zniklam ze świata blogowania. Aktywna jestem na INSTAGRAMIE.

piątek, 6 października 2017

Dove shower oil, Olejek do mycia ciała 'Odżywcza pielęgnacja z marokańskim olejkiem arganowym



Witam

Dzięki portalowi mamaklub.pl miałam możliwość przetestowania olejku pod prysznic z Dove. Nigdy wcześniej nie stosowałam takiego kosmetyku zawsze sięgałam po żele pod prysznic. Jestem pod wrażeniem i z tym kosmetykiem zaprzyjaźnię się na dłużej.:)

Co mówi nam producent:

Dove Olejek do mycia ciała 'Odżywcza pielęgnacja z marokańskim olejkiem arganowym



Olejek do mycia ciała dzięki bogatej formule pielęgnuje skórę podczas kąpieli. Pod wpływem wody olejek zmienia się w kremową piankę, która usuwa zanieczyszczenia i pozostawia skórę nawilżoną przez 24 godziny, miękkaą i miłą w dotyku. Zawiera 55% odżywczych olejków by chronić skórę przed wysuszeniem.

MOJA OPINIA:


Jestem mile zaskoczona olejkiem.
Bardzo ładnie, delikatnie pachnie, ma przyjemną, lekką, oleistą konsystencję i jest bardzo wydajny. Butelka się nie brudzi, łatwo nakłada się produkt nie oblewając całej buteleczki olejkiem. Estetyka wykonania opakowania jest jak najbardziej w bardzo eleganckim stylu firmy DOVE. Mega plus.
Skóra po spłukaniu jest bardzo mięciutka, przyjemna, nie trzeba używać balsamu. Olejek w połączeniu z wodą tworzy kremową piankę.
Minusem jest to, że aby olejek szybciej nanieść na dłoń należy ścisnąć butelkę, która jest solidna i twarda i ściskanie jej średnio wychodzi :).

Olejku używałam pod prysznic, nie wiem jak się sprawdzi w kąpieli.

ZALETY:
- ma bardzo ładny delikatny, marokański zapach, który rozpieszcza zmysły
- nakładam go na myjkę siatkową i polewam odrobiną wody, bardzo dobrze się pieni, dobrze też usuwa przykre zapachy i fajnie oczyszcza
- największą jego zaletą jest to że wygładza skórę, czyni ją miękką i jedwabistą
- nadaje się do użycia po depilacji bo koi podrażnioną skórę i bardzo sowicie nawilża
- wygodne opakowanie, dobry aplikator
- dobra dostępność
- nie powoduje podrażnień
- skóra po jego zastosowaniu jest odżywiona ale nie jest za tłusta - nie zostawia śladów na ręczniku
- długotrwale, systematycznei stosowany poprawia nawilżenie skóry i jej jędrność

WADY:
-brak

Bardzo jestem zadowolona i z czystym sumieniem polecam.
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu produkty, markę DOVE również. Mam jedno pytanie- czy olejek dobrze się spłukuje? Nie ma z tym problemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ponieważ olejek zamienia się w pianę ☺ po splukaniu nie ma oleistej warstwy ☺ skora jest bardzo dobrze nawilzona, miękka i gładka.

      Usuń
    2. O to cudowna wiadomość :-) Jak tylko pokończę zapasy, zakupię ten olejek :-)

      Usuń
  2. Sama bardzo lubię ten olejek ;) Cudownie nawilża skórę <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń